פעילות אכיפה כנגד מפעילי חניוני סירות שלא כחוק

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on פעילות אכיפה כנגד מפעילי חניוני סירות שלא כחוק

שומרים על חיי המתרחצים בחופי הכנרת: שוטרי המחוז הצפוני ומתפ״א ביצעו פעילות אכיפה משותפת עם הרשות לאכיפה במקרקעין כנגד מפעילי חניוני סירות הממוקמים על קרקעות שלא כחוק.

צילום: דוברות המשטרה
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוטרי המחוז הצפוני ומתפ״א ביצעו פעילות אכיפה משותפת עם הרשות לאכיפה במקרקעין כנגד מפעילי חניוני סירות הממוקמים על קרקעות שלא כחוק.

כחלק מההיערכות המחוז הצפוני לקיץ, במטרה לשמור על שלום הציבור לאור מקרים רבים במהלך חודשי הקיץ אשתקד בהם כלי שיט סיכנו את חייהם ואף פגעו במתרחצים – בוצעה פעילות ממוקדת כנגד מחוללי פשיעה בגזרת המחוז.

הפעילות המשולבת עם הרשות לאכיפה במקרקעין כללה הפעלת כלים ואמצעים טכנולוגים והתמקדה באכיפת השתלטויות על שטחים לא מאושרים לטובת הקמת חניוני סירות בניגוד לחוק ע״י גורמים עברייניים הפוגעים בביטחון הציבור במטרה לחזק את המשילות בחופי הכנרת.

במהלך הפעילות נתפסו 13 כלי צמ"ה המשמשים את בעלי החניונים להובלת הסירות וחשוד תושב נוף הגליל שניסה להפריע לפעילות במקום נעצר.

הפעילות מצטרפת לסדרת מבצעים ופעילויות משותפות שקיימו הרשות לאכיפה במקרקעין בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל בחודשים האחרונים באיזור חופי הכנרת.

הרשות לאכיפה במקרקעין ומשטרת ישראל ימשיכו את פעילותן בנושא אכיפת ההשתלטויות הבלתי חוקיות בחופי הרחצה ובכלל, על מנת למנוע פעילות הפוגעת בגישה החופשית של הציבור למשאבי הטבע, תוך שימוש בכלל הכלים הנדרשים לשמירה על שלום ציבור המתרחצים.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שייתכן גם את רפטינג נהר הירדן ימח שמם של הערבים ההם כמעט הרגו אותי